Weöres Sándor: Rongyszőnyeg, 104

2008.04.27. 13:21 | mory | Szólj hozzá!

 

    Azt álmodtam, hogy gyerekek vagyunk még:
    összevesztünk, én megütöttem arcod,
    most te sértetten menekülsz előlem
    foxikutyáddal.

 

    Hosszú kórók közt tipegő babuska,
    átölel sűrű puha őszi zsongás,
    pókfonál csillog libegő hajadban,
    s futsz pityeregve.

 

    Én kínálnálak fanyar-édes őszi
    szép bogyókkal, míg te csak egyre sírsz-rísz,
    ülsz a kuckón és a szemembe nézel
    zord gyűlölettel.

 

    Hogy fölébredtem, ragyogott a reggel
    s fájt, hogy többé már sohasem veszekszünk.
    Őz-patán fut zöld tavaszom, s te is már
    nagy baba lettél.

A bejegyzés trackback címe:

https://akka.blog.hu/api/trackback/id/tr42444197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása